2010. június 28., hétfő

A hónap képei - június

Az előző hónaphoz hasonlóan most is összegyűjtöttem pár képet, amelyek igazán említésre méltók :)


Hugh Jackman és a roller


Hugh Jackman örök, kifogyhatatlan témakör: bármit tesz, minden húzásával csak szimpatikusabbá válik. Tette ezt legutóbb is, amikor rollerre pattant, hogy hazahozza kislányát az iskolából. Egyrészt: tündéri, példamutató apuka, másrészt: környezetbarát, harmadrészt: egészséges életmódra és sportolásra bíztat és nem mellesleg - még mindig nagyon szexi. :)




A Gyilkos elmék főszereplői

A kép tanulsága abban áll, hogy a szürke kisegér, kissé antiszociális doktor Reid és a kemény FBI-os nőt megformáló színészek mintha felöntöttek volna a garatra és a sorozathoz képest teljesen más arcukat mutatják. :)


Sztárok egymás közt: Cameron Diaz, Jude Law és Kate Winslet
Számomra újdonság ez a kép, ezelőtt még nem láttam: pedig valszeg a Holiday-jel kapcsolatos premierfotó lehet - amiből már sokat nézegettem. :) Szóval, nézzétek csak meg a testbeszédet: Cameron Diaz majd ki urgik a bőréből, Kate Winslet kissé erőltetetten mosolyog, Jude Law pedig büszkén feszít köztük. Hát nem is csodálom, gondolom sokan ölelgetnének az ő helyében ilyen hírességeket, vagy ellenkező esetben mosolyognának, mint a két hölgy. :D


Foci VB

Hoztam 2 képet a mostani foci VB-ről is: a fentin az angolok kapusát, Greent láthatjuk, aki mellett szó szerint begurult a labda a hálóba az Egyesült Államok elleni mérközésen - a következménye: a többi angol meccsen már más kapus védett és Green alakja vicc tárgya lett.

A másik fotó pedig egy életkép a Dánia-Kamerun meccsről - vélemény szerint az eddigi legjobb találkozó volt az idei VB-n: az utolsó percig drukkoltam, izgultam, kiabáltam, fejemet fogtam, hajamat téptem, tövig rágtam a körmöm, de a végeredménnyel teljesen elégedett voltam. :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates