2010. június 13., vasárnap

Ezúttal két MTI hírt tennék közzé, amely felkeltette érdeklődésemet. Az első az általam kedvelt Twilight-széria utolsó részének megfilmesítéséről szól. A másik pedig a Trópusi vihar című nagyszerű komédia utóéletével kapcsolatos. Egyébként tervezem, hogy külön bejegyzést szentelek e filmnek, mert annyira jó. :) Kedvcsinálóként pedig a hír mellett videót is találhattok.

Kétrészes lesz a negyedik Alkonyat-film

Két részre bontva forgalmazzák a negyedik Alkonyat-filmet - jelentette be a gyártó Summit Entertainment stúdió.

A Hajnalhasadás Stephanie Meyer azonos című vámpírregényéből készül, és az alkotók már korábban jelezték, hogy a 900 oldalas anyag túl hosszú és bonyolult ahhoz, hogy másfél órában össze lehessen foglalni a filmvásznon. A stúdió azonban csupán csütörtökön erősítette meg a korábban kiszivárgott híreket, hogy a film kitűzött premierjén, 2011. november 18-án csak a Hajnalhasadás első részét láthatják a rajongók. A második rész bemutatójáról később születik döntés.



A negyedik Alkonyat-epizódot Bill Condon rendezi. A két részt egyszerre forgatják ősztől Melissa Rosenberg forgatókönyve alapján a jól ismert szereplőkkel, Kristen Stewarttal, Robert Pattinsonnal és Taylor Lautnerrel.

A főként kamaszlányokat mozgósító Alkonyat-sorozat első két epizódja több mint 1,1 milliárd dolláros mozijegybevételt hozott a stúdiónak. A nyár egyik legjobban várt produkcióját, a Napfogyatkozás című harmadik Alkonyat-filmet június 30-án mutatják be a magyar mozik.




Tom Cruise visszatér Trópusi viharbeli szerepében

Újabb filmben domboríthatja a Trópusi vihar ocsmányszájú, szőrös mancsú, kopaszodó hollywoodi producerét Tom Cruise.



A Paramount Pictures és az MTV Films nyilván fantáziát látott a két éve bemutatott, Trópusi vihar című akcióvígjáték Cruise alakította karakterében, mivel szerdán bejelentették, hogy már el kis kezdődött az új produkció előkészítése. A figura népszerűségét jelzi, hogy a 47 éves sztár vasárnap az MTV Movie Awards díjkiosztó gálaestjén fergeteges sikert aratott, amikor - a szerepet idézve - Les Grossmannak maszkírozva szórakoztatta a közönséget táncával.



A tervezett film producerei közé Cruise és Ben Stiller neve is felkerül, és mint a Paramount közleményéből kiderült, a Grossmanként visszatérő színész már a szerződéséről tárgyal.
Cruise a mozikban legközelebb a Kéjjel-nappal című akcióvígjátékban látható, amelynek magyarországi premierje július 15-én lesz.



Wie man sich als Chef richtig amüsiert - MyVideo

3 megjegyzés:

Borostyán írta...

Nagyon jól el tudták maszkírozni Tom Cruiset. Csak a film végén ismertem fel, amikor már ki is írták a nevét :P

Bár megvallom magaa film nekem nem tetszett, azt meg kell hagyni Tom Cruise jó volt benne. (Pedig őt sem kedvelem :P)

Ezt a videót láttad már? Az idei MTV music awardson készült, Jennifer Lopezzel és Tom Cruis-szal.
http://www.youtube.com/watch?v=_wFFi3loeRo

Bernadette írta...

Ez annyira érdekes, mert mindenkitől azt hallom, hogy nem szereti Tom Cruise-t, pedig én egy kis túlzással a filmjein nőttem fel és ő az egyik kedvenc színészem. Az már más tészta, hogy magánéletben mit művel, de sztem színészként igényesen választ szerepeket és úgy is dolgozik. A londoni Madame Tussaudban pedig magam teszteltem, hogy nem is olyan kicsi, mint hírlik róla, ugyanis az én 162 cm-es magasságomhoz képest ő még egy fejjel túltesz rajtam. :)

A Trópusi viharnál abba a hibába estem, hogy előre olvasgattam a Port.hu-n hozzászólásokat és valaki éppen azt kérdezte, hogy miért van a honlapra kiírva szereplőként Cruise, amikor ő nem is látta a filmben - aztán ott elmagyarázták neki. :D A Trópusi vihart eddig kétszer néztem meg és egyre több poént fedezek fel benne, sztem rendkívül jó karikatúrája Hollywoodnak - de ez a Ben Stiller-stílus itt-ott elég alpárira sikeredett, azt belátom én is. :)

A linket meg köszönöm, még nem láttam. Pont gondoltam rá vmelyik nap, hogy kellene írnom a blogban az MTV Movie Awards díjazottjairól, meg van egy jó Les Grossman vs. Robert Pattinson videóm is hozzá. De elképzelhető, hogy a fentit is beleveszem, mert nagyon tetszik. :D

Borostyán írta...

Már azelőtt sem kedveltem mielőtt még megzizzent volna a magánéletében. Nem tudom mi az pontosan amit nem kedvelek benne, azt hiszem az egész kisugárzása az ami nekem nem jön be. :S

Örülök hogy tetszik a video :)

Jó a blogod, jövök majd még :)

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates