2009. szeptember 25., péntek

Broadway Fesztivál 2009

Idén sem jutottam el a Broadway Fesztiválra, de az Operettszínház honlapjának köszönhetően néhány képpel én is köszönteném az új évadot! :)

Szép nyári nap blokk


Az Operett leggöndörebb fürtjei - Vágó Bernadett, Szerényi László


Peller Anna (aki mintha ledobott volna pár kilót) és Kerényi Miklós Máté


Vágó Zsuzsi és Szabó Dávid

Brodway és a ruhák


Siménfalvy Ágota ruhája tetszett leginkább a fotókon


De Janza Katáét is elfogadnám



Mészáros Árpád Zsolt és Bálint Ádám zebracsíkos Rebecca jelmeze pedig a legkevésbé jött be



Helló mindenkinek! - az Operett legnagyobbjai 1-től 1-ig ott voltak


Mészáros Árpád Zsolt vidám, mint mindig


Szabó P. Szilveszter semmit nem változott


Bereczki Zoltán és Szinetár Dóra, aki visszatér a színházba szülési szabadságáról


Nádasi Veronika és Homonnay Zsolt, aki hozta a megszokott szívtipró formáját


Kékkovács Mara és Dolhai Attila nagyon elegánsra vették a figurát

Hangulatképek a karaoke show-ról



Youtube-on láttam, hogy az Értem születtél hangzott el ettől a párostól - nos, Árpival én is szívesen elénekelném ezt, mivel az egyik kedvenc musical slágerem természetesen az ő előadásában:)




A koronázás vidám pillanata - vajon hogy került Árpi fejére a korona? :)

Sikeres évadot kívánunk!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates