2009. szeptember 3., csütörtök

ÚJRA ITT VAN, ÚJRA ITT VAN :)

Örömmel jelentem, hogy újra megjelentem :) Mármint, 10 nap kihagyás után új erőre kaptam és belevetem magam a bejegyzések gyártásába. Remélem ezúttal nem maradok egyedül, mint múlt hónapban és Emily kollegina vagy a többiek is megörvendeztetnek irományokkal. Eredeti terveim szerint augusztusban sem mentem volna 30 bejegyzés alá, azaz napi 1 új cikk, de a végére kitikkadtam... Szóval az új elképzelés szerint az a havi 20 lesz a mélypont, annál kevesebb cikk nem lesz egy hónapban. Mivel jövőhéten már jön az egyetem, sőt a szakdolgozat is közeleg, így biztosan kevesebb időm lesz kikapcsolódni, mint nyáron, de igyekszem.
Az elmúlt 10 napi szünetnek leginkább az volt az oka, hogy nem ért semmilyen olyan hatás, amiről szívesen írtam volna. Belevetettem magam az e-könyvek világába, sokat olvastam, zenét hallgattam. Ezekről szeretnék megosztani pár gondolatot, illetve vannak olyan témák, amelyek már régebb óta foglalkoztatnak. Röviden vázolnám a hónap tervezetét , aztán meglátjuk mi lesz belőle:)

Színészportré:
Jude Law
Mahó Andrea
Miller Zoltán
Mészáros Árpád Zsolt
Szabó P. Szilveszter

Sorozatokról:
Kaliforgia
Grace Klinika

Zene:
Szép nyári nap - új Neoton musical
Szulák Andrea - Musical is, meg nem is
Szabó Eszter - ColorPop
Lakatos Krisztián - A döntőben elhangzott dalok, Csillagok alatt

Feleleveníteném korábbi színház/kiállítás élményeimet:
2008. április 6. Chicago
2008. nov. 26. Abigél
2008. dec. 11. Bodies
2009. márc. 3. Anna Karenina
2009. május 10. 7X

Illetve írnék még az e-könyvekről néhány tippet adva nektek :)

2 megjegyzés:

tasiorsi írta...

Az e-könyvek egyelőre merész téma a sok jogi kérdés miatt. Főleg, hogy nálunk még a reader-ek sem terjedtek el igazán, számítógépről meg ugyebár nem sokan szeretnek olvasni, laptopról sem.

Remélem nem hárul egyedül rád az összes munka. Pedig úgy tudtam, hogy Emilynek is van 3-5 kész terve. No, majd a körmére kell csapni a hölgynek. :D

Bernadette írta...

Hát azért ennyire agresszív nem szeretnék lenni, hogy a körmére csapok, mivel tisztában vagyok vele, hogy nagyon komoly tanulmányokat folytat szeptembertől. De ha keresne egy kis kibúvót, hogy "legalább addig sem kell tanulnom", akkor nyitva áll előtte ez a lehetőség is :D

Megjegyzés küldése

Template by:
Free Blog Templates